2013. december 4., szerda

Vajas királyrák

                                A következő recept az egyik vacsora volt, amikor Marci Németeknél vendégeskedett (na jó dolgozott:)). Mivel ő nagyon nem szereti a tengeri kütyüket, -a halakat leszámítva- ezért csak akkor tudok ilyet enni, ha csak magamnak főzök. 
A recept alapvetően csak a vajas rák, az, hogy ki mivel tálalja egyén- és hozzávaló függő.
Nekem maradt a hétvégi ebédből kukoricás rizs, így én azt ettem mellé no meg indiai laposkenyeret. 

Lássuk a hozzávalókat (1 főre):
  • 250 g királyrák tisztítva
  • 2 evőkanál vaj
  • 2 gerezd fokhagyma
  • só, bors
  • csili, ízlés szerint (én 2 karikát szeltem bele)

                               A vajat serpenyőben megolvaszjuk a fokhagymát a fokhagyma nyomón átpréseljük és a vajhoz adjuk a csili karikákkal együtt. 1 percig pirítjuk, majd kivesszük a csilit (magokat bennhagyhatjuk) és hozzáadjuk a rákokat. Sózzuk és borsozzuk, jól megpirítjuk.
A rizsre szedjük, laposkenyeret (pitát, vagy sima kenyeret) és lime- ot kínálunk mellé. Forrón, rögtön de izibe fogyasztjuk.
Én is így tetem, azért nem is készült túl sok kép:) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése