2013. december 7., szombat

Serpenyőben sült tésztaétel- királyrákos változat

          Íme a másik rákos recept, ami akkor készült amikor ez: http://nutsnroll.blogspot.co.uk/2013/11/serpenyoben-keszult-tesztaetel.html csakhogy, mint említettem Marci nem szereti a rákot. Így ő ette a húsgolyósat, én pedig ezt a változatát. Ez is nagyon gyorsan megvan, hiszen amíg elkészültem vele, addig Marcié sem hűlt ki. Szerintem ez nem rossz teljesítmény:).

Hozzávalók 2 személy részére (vagy egy nagyon éhes főre:)):
  • 250 g tisztított királyrák
  • egy lime
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 1 db piros húsú kaliforniai paprika
  • 500 g rizstészta (én olyat használtam, ami már félkész, tehát nem kellett főznöm)
  • 3 db bébi kukorica
  • 2 szál újhagyma
  • piros csili, ízlés szerint
  • 3 db bébi cukkini
  • egy marék petrezselyem zöld 
  • 5 evőkanál édes csili szósz
  • 5 evőkanál szójaszósz
  • só, bors (ha nagyon nem lenne elég az a só mennyiség, ami a szójaszószban van)



                           Az elkészítés menete: vágd fel a zöldségeket (újhagymás karikákra, paprikát csíkokra, kukoricát, bébi cukkinit karikákra). Tisztítsd meg a fokhagymákat és préseld át fokhagyma nyomón, add a csilivel és egy evőkanálnyi olajjal együtt a forró serpenyőbe.
Egy percnyi pirítás után, add hozzá a rákokat, majd pirítsd meg őket is jól :). Add hozzá a zöldségeket, szójaszószt és a z édes csili szószt. Fedd le és párold 2 percig fedő alatt.
Vedd le a fedőt, add hozzá a tésztát, ha szükséges 1 dl vizet is, majd keverd jól össze az egészet. Fedd le újra, hagyd párolódni 2 percig.
Kóstold meg, ha szükséges sózd, borsozd.
Tálaláskor szórd meg az apróra vágott petrezselyem zölddel és kínálj mellé lime cikkeket.


Edd meg izibe, jóízűen. :) Remélem kipróbáljátok, ha tetszett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése