2012. augusztus 21., kedd

Nyári hangulatban

                                                                                                                                                                          foto by: shoot's n roll
                   Szóval már mindjárt vége is a nyárnak és az az igazság, hogy nem tűntem el, csak nem nagyon volt időm "blogolni". Vagyis írtam én, de más témában, amit ha gondoltok megnézhettek itt

             Készítettem finomságokat pl.: szilváslepényt, isteni grillcsirkét, görögsalátát, mangós- őszibarackos túrótortát... de a helyzet az, hogy mindent azért, mert vendégségbe mentünk, vagy hozzánk jöttek és mire lefotózhattam volna őket, addigra megvágódott a torta és el is fogyott :). Naná, hogy én is az evést választottam fotózás imádata ide vagy oda:).

                  Azért élvezem ezt az időszakot, a sok friss zöldséget és gyümölcsöt. Azt, hogy kimegyek a kertbe és szedek egy kis tál finom sárga- és fehérhúsú mézédes őszibarackot reggelire... 
Igyekszem egy két finomság receptjét megosztani és képeket is mellékelni, de nem ígérhetek semmit, hiszen süt a nap, vár a grillezés és a behűtött görögdinnye, nem tudok a gép előtt ülni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése